Sökes: Plasthandskar

2009-02-17 @ 16:17:01
jag är inte den som är den som mörkar med saker jag glömt
som att ta ner julgardinerna t.ex. för det har jag inte gjort
jag kom på nu när jag tittade ut genom fönstret samtidigt som jag bakade in mitt hår i fläta
att: ojdå, här sitter tydligen mina julgardiner kvar
det kanske är dags att byta ut dom nu?
iof så är inte mina julgardiner sånadär överjuliska gardiner som dom fina vi hade i köket
nejnej, mina är bara svarta med vinröda som sticker fram lite bakom
därför kanske man inte reflekterar över dom som julgardiner?
men eftersom jag lever med vetskapen om att det är mina julgardiner så kanske det är dags att byta nu?
dessutom är det inte riktigt min grej att ha röda gardiner - unless it´s christmas of course
det betyder däremot inte att jag inte gillar rött, för det gör jag - det är helt enkelt inte min melodi bara

har ni tagit bort alla era julateraljer?

jag stack iväg till gymmet, som jag sa och som jag ville
mina ben känns mycket piggare nu och det är skönt, välbehövligt och... skönt
pappa kommer nog hem vilken sekund som helst
då ska jag snart börja trixa med mina köttbullar
det lär kunna bli en spännande upplevelse
undrar om vi har plasthandskar?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0