Skottmåndag

2009-02-23 @ 16:09:19
hej på er allesammans, hoppas ni har haft en bra måndag
so far åtminstone, den är ju inte över än

jag har jobbat, och vi har skottat snö
det var roligt att komma ut och äntligen få jobba litegrann
de ringde mig för en liten stund sen och frågade om jag inte kunde jobba i morgon också
men jag har mycket kvar att läsa tills på onsdag
och var därför tvungen att tacka nej
shit vad skitig man känner sig när man säger nej. bläk vilken äcklig känsla

när jag slutade så gick jag och malin till fontan
och hämtade ut paket från H&M :) sen gick vi hem med tuggi
hahaha

nu sitter jag här och har precis skickat in min fältstudieplanering
pappa kommer nog hem när som helst
min näsa är full av snor
och jag ska sätta igång med läsandet

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0