Snälla skicka ett vykort för jag undrar så

2009-02-19 @ 20:12:50
internet har krånglat idag.
in fact - internet har varit försvunnet i flera timmar idag
och inte nog med det
webradion och tv:n har varit frånvarande också
är inte det tröttsamt om något?
med risk för återupprepning:
jag föredrar när de tekniska prylarna fungerar!

jag traskade iväg till bibblan med en bok idag
jag hade sällskap av poddan: (läs håkan hellström)
och helt plötsligt var det inte lika tröttsamt att gå den där vägen
även om jag skulle välja bort bibbtrasket fem gånger av fem

jag trivs som fisken med börje på låret
eller åtminstone med hans efternamn
hur ligger det till egentligen?
har börje salming nåt med mina älskvärda träningsshorts att göra
eller är det bara ett simpelt sammanträffande?

kycklingpastan blev precis lika god som jag hade hoppats
och nu har jag och mamma precis kommit hem från mormor
hoppas ni har en trevlig torsdagkväll mina vänner

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0