Not my coup of tea - idag heller

2009-02-24 @ 16:54:43
det tycks vara fettis-dagen eller fet-tisdagen (fritt val)
men det rör mig inte i ryggen
för jag avskyr semlor!

tempen visar nästan feber och det gör mig lite orolig
men jag hoppas att det ger sig
för nu är det snart samling och jag vidhåller att
en sjukdom vid det här laget skulle komma ohyggligt och obeskrivligt olägligt!

när jag gick i 2an på käraste brinellskolan så fick jag
göra en fem veckor lång praktik på ett ställe som jag fullkomligt älskade från början till slut
idag ringde en av de jag jobbade med då och sa att hon hade blivit så glad över
att se mitt namn på vikarielistan
så nu mina vänner, nu har jag jobb i princip hela vecka 14
och det gör mig glad glad glad!

Kommentarer
Postat av: ewelina

btw, var du ap grym på matchen mot kfum =)

2009-02-25 @ 14:12:03
URL: http://ewelinalinnala.bloggsida.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0