Mina ögon dansar toddlartwist

2009-02-05 @ 21:40:49
dra´rej i gruset för att de gör
jag läser fortfarande om toddlarkultur och blir tröttare för varje sida
nu lägger jag ner och tänker koka mig lite te
vira in mig i morgonrocken och bara sluta tänka

micka var här med prinsarna en sväng, kvälls eller födelsedagsfika - välj själv
fast mest två-dagar-i-efterskott-födelsedagsfika var det nog i allafall
hjärta till micka och hjärtan till david och adam
hjälp jag tappar andan så snuttigt

det vart polispådrag här rätt som det var
både bilar och karlar - de sa att de fått uppgifter om att vi hade haft inbrott och det uppstod ömsesidig sinnesförvirring
poliserna förstod inte varför de fått den här adressen eftersom vi inte har haft något inbrott
och vi förstod inte heller varför och hur de hade fått våran adress
skit samma - jag är lättad över att det var de och inte vi som hade fel

godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0