Jag har bara låtit det sova

2009-02-25 @ 18:56:55
dra ett segervrål
för matchen slutade med härlig 7-3 seger igår kväll
jag kände mig ganska dassig på uppvärmningen
men tänkte att jag skulle ge första perioden en chans åtminstone
efter det kände jag mig piggare och piggare
och såg ingen anledning till att kliva av
sen fick jag ett ordentligt bandyrapp/hockeyslash (same shit - different name) precis under och påsidan av
det knä som skulle kunna benämnas som 'min akilleshäl'
och det smärtade gaaaaanska så överdrivet och rejält
(notis: nu har jag två knäskålar instead of one)
men efter några liter kylsprej var jag där igen

matchen var egentligen inte speciellt bra, men det struntar jag fullständigt i
för vi vann och har nu allt i våra egna händer inför helgens serieavslut
hemmamatch mot örebro universitet, och vinst betyder pallplats
det är dit vi siktar
det är dit vi ska



idag hoppar jag över träningen, för idag är jag riktigt trött
jag har dock ingen feber, det är ett plus
och hostan är inte lika dryg som igår, vilket också plussas
men jag vägrar riskera att bli sjuk till helgen
så därför står jag över ikväll och kurerar mig!

jag har haft seminarium idag, det gick bra
men resten av tiden har jag mest tillbringat slumrandes i soffan
nu har jag dock fått lite mer energi, och det känns bra
för annars brukar man nästan vara som tröttast efter man har ätit kvällskrubbet
men nej, jag är nog på topp redan i morgon igen ;P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0