If this was my country

2009-02-16 @ 18:35:16
i väntan på träning gör jag ingenting
jo men faktiskt, det är nästan precis så det är
var ut på en promenad tidigare - i said my head would have a craving for fresh air didn´t i?
passade in så jag var vid skolan ganska lagom till malin slutade så vi kunde sällskapa hem
det är alltid mycket trevligare med sällskap, visst?

när vi kom hem var klockan redan efter fyra och jag och malin
tog bilen och for iväg till västanfors för ärendeuträttning
sen åkte vi hem och åt och efter det har jag läst färdigt om barn som inte leker
nu är jag klar, skönt som tjugo!
ikväll ska jag bara njuta av träningen och gôtta ner mig framför tv:n
i min morgonrock som nog egentligen skulle behöva tvättas? haha

jag fick ett meddelande av jossan med planerade trivsamheter den 28
jag ser fram emot det, med högtryckt välbehag
mamma har ont i magen och mår dåligt, det är inte välbehag

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0