I´m strong enough to live without you

2009-02-26 @ 15:38:07
jag är glad åt att jag känner mig mycket bättre idag
jag är piggare i både kropp och knopp. bra

vädret var fullkomligt idylliskt här i morse
klarblå himmel, strålande sol, snö överallt och två plusgrader
jag och malin tog därför en promenad till bibblan med två böcker som skulle lämnas in
det var skönt att ta en promenad i lugnt tempo
och det var skönt att känna att solen faktiskt värmde for once

jag har precis tagit en lång och skön dusch
och nu ska jag sysselsätta mig med sängklädsbyte
och garderobs-genomgång
jag efterlyste ju den där garderobs-genomgången för längesen
som alla ni trogna läsare kanske kommer ihåg
men som ni förstår har jag legat på latsidan se dess
eller inte latsidan kanske, utan mer orka-ta-tag-i-garderoben-nu-sidan

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0