Hur många rutor är du?

2009-02-13 @ 08:27:24
status: väldigt nöjd med torsdagskvällen och fredagspepp
jag och sandra tog en promenad ner på stan
slank in på thai-restaurangen, åt oss mätta
gick hem, träffade mamma efter vägen
åt fruktsallad med glass, pratade
skrattade, pratade, skrattade och hade det allmänt bra
min nöjdhetskänsla är knappast svårförståelig

fredag idag och jag är väldigt sugen på att träna
innebandyträningen ikväll är inställd för juniorerna har match här hemma
med tanke på att jag var tvungen att hoppa över träningen i onsdags
så formligen spritter det i kroppen
mår bra idag och tänker nog pallra mig iväg en sväng till gymmet
malin hade inte bestämt sig för hur hon skulle göra än, men vi får se

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0