How about a haircut?

2009-02-12 @ 13:35:05
jag har varit och köpt frukt och även fixat iordning så den bara är att plocka fram när vi vill ikväll
fruktsalladen, jag och sandra
jag norpade lite av de diverse frukterna när jag skalade, delade, skar och hade mig
och det hör väl till, visst gör det?
himla gott var det i allafall. frukt är gott

om en timme sitter jag i frippstolen och jag har ingen aning om vad jag ska säga till christine
känns som man skulle vilja förändra lite, men mitt fega jag kommer säkert ut därifrån med ett sedvanligt tess-klipp
brukar iof oftast bli ganska nöjd med det men ja, vi får se vad det blir
kort blir det i allafall inte
det är jag alldeles för feg för

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Då hoppas jag självklart på en bild sen gumman.. :).. Kram

2009-02-12 @ 15:26:12
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0