Hellre svettig än kall

2009-02-18 @ 17:49:55
en resa till utlandet? jag är inte sen att tacka ja
mark my words!

jag tycker på riktigt att det är konstant kallt
och i princip aldrig varmt
jag längtar efter sommaren
när man liksom kan kliva ut i shorts och linne
när man njuter av en svalkande vind
och när en iskall piggis skulle sitta som en smäck

nu kan jag inte kliva ut i shorts och linne
nu njuter jag inte av svalkande vindar
och nu skulle jag verkligen inte vilja ha en iskall piggis
men lite värme - det tar jag gärna

nu börjar det bli dags för mig och mitt ombyte, för snart är det träning. det ska bli kul
nåt som är mindre kul är att vårt guitar hero jämt får snespel när man ska köra flera samtidigt och att man därför blir tvungen att strunta i hela kalaset. jag föredrar när de tekniska prylarna fungerar

ikväll börjar grey´s. bra

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0