Gränslösa mötesplatser

2009-02-17 @ 10:31:42
träna, det skulle jag vilja göra idag
plugga, det ska jag göra idag
plugga ska jag göra nu in fact, men jag har inte nå speciellt mycket att göra
så det är nog färdigt på några knop skulle jag tippa
ska förbereda mig lite inför morgondagens seminarium bara
ni hör ju, inte så speciellt betungande

klockan ringde 7.45 i morse och då såg jag på min telefon att
de ringt från en förskola här i stan strax efter 6?
varför ringer dom så tidigt?
det gör mig lite trött, men tröttast blir jag av att jag inte var vaken och kunde svara
för jag vill jobba - jag vill jag vill jag vill, ring igen!

mamma är hemma idag stackarn
hon sover fortfarande och därför har jag inte en sus om hur hon har mått i natt och hur hon mår idag
hoppas hon känner sig bättre

jag funderar på att kanske gå igenom och rensa ur min garderob idag?
tro mig, det skulle behövas
men vi får se hur det blir med den saken, vill som sagt iväg och träna lite också
det är sjukt kul, men framförallt så är jag så seg i benen efter matchen i helgen
så jag skulle behöva springa ur mig lite benslagg, på riktigt
efter lunch kanske?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0