Glädjeyra

2009-02-09 @ 09:28:57

jag skrev att VIB skulle få stryk? och om de fick stryk mina vänner

när matchen var slut så lyste siffrorna med hela 9-1 till oss och vi gjorde en tokbra match

jag måste få vara extra lycklig över att jag gjorde mitt första mål också
jag sprang upp från min backposition, längs högerkanten, ropade på linn, fick en klockren pass och lyckades slå dit den

det utbröt total glädjeyra framförallt hos/i mig, men tydligen även i de andra

jag skulle kunna le i en hel vecka ;D


tjejerna, mats & perra var noga med att jag fick med mig bollen hem också

hahahaha


HIMLA BRA FREDAG



~ 6/2 - 09, 1 - 3 mot VIB ~


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0