Folksmock på thai

2009-02-06 @ 14:03:47
hjälp sicken snöyra! jag var snömannen personifierad när jag kom hem till jossan
iallafall nästan :P haha
vi gick till thaihuset och åt oss mätta och belåtna innan jag gjorde jossan sällskap på diverse butiksbesök
sen gick vi hemåt och jag var nästan lika snöig när jag kom hem som när jag kom till jossan
det är trivsamt att umgås med jossan, oj så trivsamt!

nu är klockan två och jag sitter och väntar på att pappa ska komma hem
då ska jag skjutsa honom till frissan, lämna bok på bibblan och åka till fontan och hämta ut mitt
paket som kommit från H&M. great!

ikväll är det match, heja oss - VIB ska få stryk!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0