Det sköna i kråksången

2009-02-18 @ 12:25:49
hur mår ditt högra öra? jag är trött i mitt
hade ett seminarium som började klockan nio och som skulle ha hållt på till klockan tolv
lyckligtvis så blev vi klara en halvtimme tidigare och vi kunde säga hejdå redan vid halv
inte för att seminarierna skulle var ointressanta på nåt vis
för tro mig, det är de verkligen inte
men det blir lite långsamt i hjärnan att sitta och diskutera litteratur och diverse andra grejer
i tre timmar. det blir faktiskt det

nu har jag dock fått i mig lite lunch, så nu ät mitt huvud lite piggare igen
:)

pigg var jag däremot inte igår. jag hade bestämt mig för att jag skulle kolla på revolutionary road
efter mästarnas mästare igår, och därför var jag ju tvungen att göra det
jag hade skyhöga förväntningar. de infriades inte och jag blev besviken
då kändes det ganska tröttsamt att jag tvingade mig själv att vara vaken
det var skönt att få gå och lägga sig sen iof. som det brukar :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0