De sista 20

2009-02-02 @ 10:40:18
idag är det måndag , som bekant och uträknat . jag var trött när jag vaknade , preic som jag förutspådde .
denna måndag innebär också mina sista självande timmar med den skrivna åldern 20
för i morgon plussas jag på en siffra - och som sandra ( i all välmening förstås ;P ) poängterade är jag då närmare 30 än 10 . det är lite skrämmande . på riktigt

jag gick upp 7.45 i morse och efter frukosten satte jag igång med läsning på en gång och det är precis vad jag har sysselsatt mig med fram till nu . jag har läst 80 sidor nu på morgonkvisten och har nu bara ett kapitel kvar . det är ett ganska långt ett iof , men jag har bestämt mig för att jag ska bli klar med det idag . då kan jag liksom förbereda onsdagens seminarie i morgon och allmänt bara lulla omkring i väntan på att de andra ska komma hem :)

jag börjar bli hungrig också , men jag lär väl vänta en liten stund till innan jag tar mig lite mat
klockan är ju faktiskt inte ens 10.45 än - hejda dig !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0