Always look on the bright side

2009-02-22 @ 16:42:49

det blev en sväng i skidspåret idag igen när det väl kom till kritan
jag och malin gav oss ut och vi gjorde det med fart minsann
åtminstone vill vi själva tycka så i allafall
vi putsade nog våran tid med ca sju minuter
och det tycker vi bannemig är bra
vi är lite stolta över oss själva faktiskt ;D hahaha

nu ska jag sätta mig och läsa litegrann innan det blir kväller
ikväll tänker jag titta på OTH, gossip och beck
i morgon ska jag jobba. godkväll

(skönt för själen också att anders södergren lyckades knapra till sig ett silver, & helena jonsson ett brons, i all annan svensk vinter-idrotts-svacka) 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0