You are my sweetest downfall

2009-12-14 @ 17:20:22
regina spektor - samson. full av välbehag



vart tog dagen vägen liksom? gick som bekant till sjukhuset vid nio, men fick väl egentligen inte höra något som vi inte redan visste.. han konstaterade mest att min hälsena är inflammerad och att jag bör avstå innebandyn ett tag framöver - något som i sig inte är direkt överkul, men jag får åtminstone fortsätta springa lite och så fick jag en annan övning som jag skulle göra. han trodde däremot att risken för att den ska gå av inte är så speciellt stor, så det var ju skönt att höra i allafall :)

när jag var klar där så gick jag upp en sväng till mormor, innan det var dags att styra lite lunch och påföljande plugg. pluggat är förövrigt det jag har gjort sen dess... fem konstanta timmar i princip! så just nu känner jag mig förskräckligt trött på allt vad kurslitteratur och språkutveckling heter.. faktiskt! så from now on tänker jag bara andas och istället ta nya friska tag i morgon.

har fixat i ordning lite mat nu, den står i ugnen och gôttar sig, känns som det kommer sitta fint
kram

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0