Wonderful

2009-12-21 @ 13:40:10
jag har precis kommit hem o in skulle man kunna säga
pallrade mig ut i det fullkomligt fantastiska vintervädret efter att jag hade ätit lunch o har alltså kommit tillbaka ganska så precis nu
när man kommer in efter kyla så tokbränns det i hela ansiktet o trots att man har mössa på sig så sticker ju faktiskt örsnibbarna ut lite längst ner (det är faktiskt så litegrann helt utan anledning egentligen, jag har inga elefantöron som helt enkelt bara inte får plats under mössan. tänkte bara klargöra det om någon känner sig tveksam på nå vis ;P)
jag gillar när man känner att man tinar upp i ansiktet o jag gillar när man känner att man egentligen skulle kunna stanna ute precis hur länge som helst
nu ska jag nog ta mig en dusch tror jag - jösses sicken behaglig måndag!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0