Winter wonderland

2009-12-15 @ 09:26:38
jag kom på att jag inte hade visat hur det såg ut här i söndags när det blev tillåtet att tända det tredje ljuset, så det var därför jag visa´t nu, inte för att jag på något vis skulle ha trott att tredje advent var idag
- bara en liten notis sådär om det var nån som vart förbryllad såhär på morgonkvisten

igår spenderade jag kvällen med att baka, ingå i ett hyvens trivsamt samtal o gråta en del åt de svenska hjältarna
det liksom bara blir så, kan inte hjälpas :)
men efter det slocknade jag nog ganska direkt, jag var helt slut - total zombie-varning liksom, for real
så ta mig på orden när jag säger att det var skönt att sova i natt, kände dock att jag inte kunde sova alltför länge för idag hoppas jag verkligen att plugget kan flyta på som bara attan...

dags att bita i det sura äpplet då kanske?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0