Will you be there?

2009-12-16 @ 19:56:28
jag har lagt ner plugget för idag o försöker i stället samla kraft så jag kan ta ordentliga tag i det i morgon igen
drömmen vore ju att diskussionen blev klar då så att det bara är "det där lilla pilliga" kvar sen, drömmen ja - i morgon hoppas jag kunna skriva att det är min verklighet

jag o malin har gjort wienernougat nu på kvällskvisten så nu står den o svalnar.. himla gott med wienernougat liksom, kanske får bli ett smakprov innan sängen? :)

nu är klockan snart 20 o det är dags för bönderna att välja sina hjärtan, jag tänker definitivt titta :P

mitt humör är mycket mer glatt nu än tidigare, ni märker det va? :P ett telefonsamtal runt 17 var garanterat en bidragande orsak!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0