Vi kan ju alltid falla tillbaka på det där

2009-12-17 @ 22:08:30
känns som jag har varit dålig på det här idag, eller? :P
fick så otroligt mycket energi efter sist jag skrev o det känns faktiskt som att jag kommer kunna slappna av hela jul- o nyårshelgen.. så himla fullt av värde!
gick ut en sväng, o trots tio minus = nålar i kinderna så njöt jag av varje sekund
vädret var underbart, snön var helt fantastisk o känslan.. ja den är ni ju väl medvetna om vid det här laget :)

gjorde mina grekiska köttbullar med jägarsås idag faktiskt, var ett bra tag sen sist nämligen
det satt som en smäck måste jag nog säga, himla gott

efter det begav vi oss till fagerstahallen, jag o märta, brudarna skulle spela träningsmatch mot distriktslaget
det blev kaos överallt - domarna uteblev o fick ersättas av lejon, sekretariatet var obefintligt så där fick jag o d rycka in
vi gjorde ett bra jobb ;P haha
framför allt så vann vi matchen, o jag hade väldigt trevligt!

i morgon är det fredag - det är alltid en positiv känsla
GODNATT

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0