Västerås med hjärtat

2009-12-09 @ 22:50:13

hej på er, eller godkväll som man också kan välja att säga den här tiden på dygnet
jag var sannerligen uppe med tuppen i morse, hujedamig
men vad gör man inte?
jag har spenderat precis hela min dag i västerås, med märta
vi har julhandlat o haft det allmänt mysigt - inte nog med att vi åt himmelskt god mat (as always)vivaldi, så hade vi förmodligen mysigaste stunden på länge efteråt också.. vi lider ingen nöd right, det får andra göra ;P hahaha
kom hem strax innan åtta så då slog jag ner mitt väldigt trötta jag i soffan o glodde på tv med mamsen ett bra tag
men nu kära ni börjar det bannemig bli dags för sängen

tack för idag syster, jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: märta

himlans gott va det, och det är inte ofta vi sitter och äter i hmm, 1 tim 5 min haha (eller va va det) ;P

älskar dig<3

2009-12-09 @ 23:14:55

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0