Slutkörd!

2009-12-02 @ 21:49:42
det har varit ett enastående kram/mys/gos-kalas idag - sådär sista dagen på praktiken
usch jag saknar de redan, de små trollen :) längtar till lucia, för då ska jag minsann dit o kika på gullhönorna
fick en jättefin present också, o ännu fler kramar
jättefin dag helt enkelt, tillochmed med solglimt :)

efter jag hade slutat så traskade jag hem i så hög fart jag kunde, bytte om o blev upphämtad av j vid halv fem
vi styrde kosan mot västerås där vi gjorde stan en sväng innan vi drog vidare mot ikea o maxi, haha
kom hem för en liten liten stund sen o nu är jag, på riktigt, hur obeskrivligt trött som helst
blir sängen vilken minut som helst nu, faktiskt

praktiken är som sagt slut, o alltså är jag ledig i morgon
det betyder att jag ska ägna den dagen åt plugg, men det betyder också att jag kan sova tills jag vaknar
känns välbehövligt, det kan jag garantera

GODNATT

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0