Slog den verkligen in?

2009-12-17 @ 12:09:32
alltså shit, vågar man tro att den dröm jag skrev om igår är påväg att bli min verklighet?
ställde klockan på 7.30 idag för att jag verkligen slog mig i backen på att jag skulle slita som ett as idag, o som jag har slitit! åt frukost o sen skar jag den där wienernougaten i bitar (glömde ju tydligen det igår) o traggla in dom i papper innan jag la dom i burkarna, sen tog jag tag i plugget
o med det har jag setat tills nu
resultat? det känns som jag har skrivit klart :D om känslan stämmer så har jag bara sånt där smått som framsida, innehållsförteckning, bilagor o en sammanfattning på 5-10 rader kvar.. shit vilken skön känsla!

nu tänker jag äta lunch o sen tänker jag låta mitt huvud njuta av vintersolen här utanför :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0