Sista touchen

2009-12-18 @ 17:50:28

vilken skön fredag jag har haft, jag har i princip inte gjort nåt vettigt överhuvudtaget :P
plockat o fixat o donat i köket bara. fast jag gick ju iof upp till mormor en sväng efter lunch så lite social har jag ju varit i allafall, haha :P micka var där med lillprinsarna också, det gjorde´t lite extra mysigt, för det var ett tag sen jag träffade dem nu

pappa hämtade upp mig där när han slutade jobbet o så åkte vi direkt ner på stan o handla
åkte hem, ringde d (som har fått sitt välförtjänta jullov på nästan en hel månad idag :D) o ställde mig sen i köket - o där har jag varit de senaste 1½ timmarna :)
har nämligen gjort i ordning kycklingpaj, den brukar göra succé här i huset o än så länge ser det bra ut i allafall :P
den är inne på sista touchen nu så därför passar jag på


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0