Peppisbak

2009-12-22 @ 13:21:18

bloggen havererade igår kväll så det fanns inte en möjlighet att jag hade fått till nåt inlägg då
så därför får det bli nu i stället :)

tog pepparkaksbaket igår kväll istället, eftersom vi inte riktigt hann i söndags, men vad gör det liksom?
måste väl i ärlighetens namn också säga att de inte riktigt blev som de brukar, men vi är som sagt inte dom som är dom så vi väljer att se charmen i det hela ;) haha
mysig stund var det ju i allafall, precis som alltid! <3
inser nu att det kanske låter som att våra peppisar blev totalt misslyckade, men så är det ju förstås inte ;P



idag är det faktiskt verklighet när man säger att "i övermorgon är det julafton" o det är ungefär lika ofattbart som det är underbart. kan ju inte sticka under stolen med att ivern börjar krypa sig på liksom.. shit, överlägset bästa tiden på året! längtar som en tok <3

nu på förmiddagen har jag slagit in alla julklappar så nu är jag färdig med det :) malin är hemma idag o vi har precis ätit lite lunch
nu ska jag dra mig uppåt o ta tag i städningen av mitt rum - känns som det behövs :P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0