Mot Göteborg!

2009-12-03 @ 22:58:07
herregud, jag är verkligen sämst på att packa.. man kan kanske tro att jag borde ha lärt mig att "packa rätt - packa lätt" med tanke på hur ofta jag åkte mellan beautytown o karlstad under året som jag bodde där, men nejdå, inte jag inte.. jag är fortfarande lika tvärkass ;P sjutton lager underställ lär man väl ha med sig i allafall, det är ungefär det jag vet

nåja, överfull väska eller inte? känns litegrann som det kvittar faktiskt, för i vilket fall så ska det bli alldeles fantastiskt att få komma iväg :) späckad myshelg med mamma o malin - känns som det inte kan bli annat än bra <3 (tycker lite synd om pappa som blir själv hela helgen dock)

vi är tillbaka på söndag, hörs då helt enkelt
KRAM KÄRA NI

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0