Lunchpaus

2009-12-15 @ 12:20:27
har setat o skrivit på den där uppsatsen i ganska precis två timmar nu. har faktiskt hunnit göra en del så det känns nog ganska hyfsat ändå faktiskt, även om det fortfarande finns saker kvar att göra... men jag är en bra bit påväg i allafall, det känns skönt

nu har jag däremot tagit paus i det där, skurit upp pluttens godis i bitar o pratat med mamma
så nu ska jag ta o stoppa i mig lite mat innan jag gör ett nytt försök till pluggryck

idag finns det en sak som är extra upplyftande, snön! nu har den äntligen kommit liksom o helt plötsligt blir känslan av jul bra mer påtaglig. jag älskar den känslan! det snöar konstant o det är verkligen vitt ute nu, på riktigt. upplyftande som sagt, precis som dina ord

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0