Lies beyond

2009-12-07 @ 12:36:29
can’t compare our connection with anything that I’ve experienced or felt
if we give each other time and space we can land in what we call harmony



måste erkänna att det inte finns någon vidare motivation i min kropp idag
gick upp tidigt för att jag tänkte att jag skulle hinna göra massa plugg redan innan lunch, men nej
det har inte riktigt blivit så
fast liiite har jag åtminstone gjort... kollat igenom vad jag ska använda för böcker t.ex.

men nu har jag ätit lunch, så nu tänker jag faktiskt göra ett väldigt seriöst försök!

Kommentarer
Postat av: linn

så himla fin låt. mariette är så bra!

2009-12-07 @ 22:20:58
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0