Kvalitetstid

2009-12-23 @ 17:26:23
hej på er, passar på att slänga in några snabba rader här medan jag väntar på maten
det är fullt ös här, o vi gör vårat bästa för att inte glömma bort att andas
men är det jul så är det - o då älskar jag varje sekund ändå, även om det ibland blir lite stressigt ;D

julklappsbytet med brudarna på träningen igår var hejdundrans underhållande måste jag säga
men jag klurar fortfarande på vad jag ska använda min klapp till ;) hahaha

efter träningen kom daniel o hämtade oss, åkte hem så jag fick duscha o packa färdigt alla grejer o sen styrde vi till norberg - byggde skohylla, slog in julklappar o hade det allmänt mysigt
idag njöt vi av att äta frukost 12.30, hahaha :D
godingen var snäll o skjutsade hem mig vid 13 när jag kände att stressen började krypa sig på :P o sen dess har det som sagt varit full fart
men hur som helst, snacka om ovärderlig kvalitetstid - puss till dig!

nu lär jag återgå till julstöket här hemma, hoppas på att hinna återkomma en snabbis innan kvällen är slut :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du är underbar!!! <3 puss till DIG!!!

2009-12-23 @ 21:56:11

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0