Hold my hand and never let me go

2009-12-29 @ 15:03:00
hej på er, det är verkligen helt underbart ute idag
solen skiner från klarblå himmel, snön är helt enorm o allt bara glittrar
det må vara 20 minusgrader fortfarande, men det gör liksom inte ens nåt
jag gick till fagerstahallen i morse o klär man bara på sig ordentligt så är det verkligen hur lugnt som helst, bara snoken o kinderna som fryser :P
la mig o sprattla i bassängen faktiskt, det var riktigt riktigt skönt måste jag säga
bastun efteråt var ju inte helt fel den heller - det ska jag väl inte sticka under stolen med ;P
gick hem igen o fixade lite käk, o sen dess har jag faktiskt inte gjort så överdrivet mycket
fixat till mig lite bara

väntar nu mest bara på att daniel ska ringa o säga att de är på väg.. vi ska nämligen åka till västerås - jag, daniel, hans fantastiska föräldrar o lillkillen ;P det ska bli riktigt riktigt roligt faktiskt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0