Helt underbart

2009-12-29 @ 09:58:38
i söndags var det segt - extremt segt! men igår var det annat :)

upp tidigt för att åka till örebro o hälsa på farfar o birgitta. tror inte att nån missade det snökaos som var igår så det tog sin lilla tid att ta sig det, bättre på hemvägen dock - tack för det liksom. hammarösessorna var där också, trivsamt :)
gjorde en snabbis på stan mellan all mat o fika också, höll på att dra en riktig praktvurpa.. det hade minsann sett ut det ;D hahaha

åkte hem vid 17 ungefär o kastade bara in lite grejer här hemma innan daniel kom o hämtade mig. vi åkte till hans söta föräldrar som bjöd oss på mat o grejer. kan det ha varit en överbra kväll eller? shit, jag blir helt mållös! eller ja, UNO får jag fram i allafall ;) hahaha. nej men seriöst, hur tokbra som helst.. o bilresan hem sen då? herregud. massvis med hjärtan

jag är sååå himla lycklig

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0