Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 13:58:14
2009 lider mot sitt slut kära ni, det för ju alltid med sig lite känslor av nostalgi - helt klart
ikväll tänker jag skåla in det nya året med daniel, o jag är så himla lycklig åt det <3
malin o marcus ska med också, precis som emmelie o eric, o ljunken o carro
är så grymt laddad - ska bli svinkul :)

hade tokmys hela kvällen efter träningen igår, o i morse också
jag älskar mina föräldrar - gränslöst! tack för att ni finns <3

nu ska jag fortsätta fixa frillan innan locktången typ brinner upp eller nåt :P
hoppas ni får en tokfin nyårskväll, puss o kram till er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig också och önskar dig och Daniel allt gott! Ni är som gjorda för varandra. Puss! Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 15:42:43

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0