Godnatt

2009-12-10 @ 22:59:15
det gick bra att springa idag också och det känns så himla skönt att det faktiskt har fungerat två gånger den här veckan nu, hoppas innerligt att det håller i sig :)

nu på kvällningen har jag hjälpt malin med packet o klädvalet, eller ja - agerat smakråd åtminstone.. hon ska ju åka bort i helgen hon snuttan, hur ska vi klara oss då liksom? ;P har lovat att göra henne sällskap till station i morgon så någon sovmorgon blir det inte direkt, men det gör inget, för i morgon är det fredag! känns som jag ler en del åt det

godnatt nu alla rara
och kram

Kommentarer
Postat av: H(OM)E STYLING

Hejsan vännen, vilken himla fin header du har, såå himla söt bild (på dig antar jag, hihi)! Vill iallafall vara tacka för receptet på "rocky roaden" du delade med dig utav i ett tidigare inlägg. Gjorde den till vår skiftlagsfest och den vart BETYDLIGT uppskattad... ALLA ville ha receptet :-)



Hoppas allt är bra och ha en super GOD JUL. Vi ses säkert ute i dimman i jul.



Kram Sofie

2009-12-11 @ 11:58:03
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: tess

sofie - tusen tack! jodå, det är jag som bakar på bilden ;P haha.. åh vad roligt att det gillades, kul att kunna bidra med nåt liksom :D hoppas allt är bra med dig också vännen o att vi som sagt ses i dimman i jul :) stor kram!

2009-12-11 @ 14:14:55

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0