Godis är gott!

2009-12-12 @ 12:36:09
godmorgon, jag hade en otroligt trivsam fredagskväll måste jag säga - tack för den :)
kom väl hem strax innan två o slängde mig i säng ganska på en gång, har sovit kanonbra
idag är det lördag o jag har nog inga egentliga planer what so ever, har åtminstone avnjutit en massa frukost o slagit in lite julklappar så lördags-starten har ju inte varit helt fel ;P

erik blev idol 2009, något som inte var så speciellt otippat. han är väl värd det i guess, helt klart - han är ju grym liksom
men jag kan inte hjälpa att det hade varit liiiite roligare om calle hade vunnit :)

ger er vinnarlåten här förövrigt: erik grönwall - higher

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0