God Jul

2009-12-24 @ 00:58:53
klockan har passerat tolv o det är nu alltså officiellt julafton - jag tror fortfarande inte att jag förstår
vi blev klara med allt ungefär ganska så precis en kvart innan datumet slog om till 24, det är väl alldeles lagom va? ;P skinkan var utsökt förövrigt, viktigt tillägg känner jag :)

julhelgen känns helig för mig, seriöst - det är den absolut bästa tiden på året o därför brukar jag inte spendera så mycket tid vid datorn överhuvudtaget faktiskt, i morgon kommer den förmodligen aldrig ens startas
ni får ha överseende med att inläggen inte kommer att flöda frenetiskt de närmsta dagarna :)

nu tänker jag gå o lägga mig, men först vill jag önska er alla
en riktigt god jul!

ta hand om varandra
<3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0