Fin torsdagsmorgon

2009-12-10 @ 12:09:27
jamenvisst, jättefin torsdagsmorgon
för det första har jag sovit alldeles fantastiskt inatt o för det andra har jag julstökat sen jag var klar med frukosten, slagit in klappar, pysslat o haft mig, lyssnat på julmusik - ja, ni fattar poängen
jättefin torsdagsmorgon som sagt

nu ska jag dock göra iordning lite käk o efter det är det handledning för mitt fördjupningsarbete som gäller
jag håller tummarna för att hon bara har positiva saker att säga ;P haha
orka börja ändra på en massa saker liksom? nej tack, jag slipper gärna

tänkte passa på att gratta malin på namnsdagen också, det är ju faktiskt tionde december idag
= två veckor kvar till jul, prick! :)

p.s. märta - timmen var 1½ ;P haha

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0