Ett ständigt lyckorus

2009-12-20 @ 13:40:58
det är vad jag befinner mig i just nu ska ni veta
min gårdag var helt fenomenal - startade dagen med att åka till västerås med pappa (kändes skönt att bli klar med julklappshandeln), o sen böt jag bara om lite snabbt innan daniel kom o hämtade mig
spenderade min tid i norberg o kom hem för ungefär 1½ timme sen
så nu håller vi minsann på o bakar lussebullar, de står i ugnen nu o blir som vanligt stora som berg
men svingoda på samma gång förstås ;P

091220
jag är kär o har lagt singellivet på hyllan!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kärleken är underbar, jag är glad att du har hittat den. Ett grattis sitter kanske på sin plats? :)

2009-12-20 @ 18:34:52
URL: http://misskorte.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0