En seriöst hutlöst bra match

2009-12-01 @ 21:42:57

det går på riktigt inte att beskriva känslan under matchen idag, o framför allt under de sista minutrarna
kändes som det var slutspel eller nåt där hela kroppen liksom exploderar av lycka o glädjetjut, haha
då är det så extra härligt när flickerna stänker in ett mål som liksom bara slår spiken i kistan
publiken var tillochmed med på noterna idag, thumbs up!
segern är ett faktum (7-4) och att avrunda med just denna seger innan juluppehållet känns bara så ofantligt överbra!
fem plus till oss

fem plus får inte min hälsena däremot, tog stop redan på uppvärmningen
det känns inte nå vidare värst bra, för att vara riktigt ärlig? it sucks!


min dag har förövrigt varit tokstressad.. iväg till förskolan i morse, fullt ös med firande o grejer

sluta lite tidigare för att jag skulle hinna traska iväg till stan där jag skulle klippa mig, traskade hem efter det o ställde mig nästan direkt vid matlaget..

åt, packade väskan, drog på samling o ja.. resten kan ni

i morgon är det min allra sista dag på praktiken, tro mig när jag säger att det känns i hjärtat


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0