Done!

2009-12-03 @ 15:09:01
den skriftliga redovisningen av det lek- och språkstimulerande projektarbetet är inskickat o klart nu
det är så himla skönt, o jag känner mig faktiskt ganska nöjd med hur det blev
nu får man hålla tummarna för att lärarna tycker lika :)
men i vilket fall - projekredovisning, check! wihooo

tänkte ju att jag skulle ha sovit länge i morse, men det blev typ bara till strax efter nio, för då var jag hungrig o kunde därför inte sova nå längre ;P haha
men det gjorde inte så himla mycket för jag har sovit som en stock precis hela natten, var så himla trött när vi kom hem igår att jag förmodligen somnade så fort jag la huvudet på kudden :)

nu ska jag slå en pling till mamma, sen en pling till pappa
o efter det ska jag börja plocka fram de kläder jag ska ha med mig till göteborg :)
på med lite julmusik också förstås, känslan blir extra varm då

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0