Back on track

2009-12-27 @ 13:08:31
i allafall för stunden. min julhelg har varit helt otrolig.. otrolig, fantastisk, underbar o bara liksom sådär fullkomligt oförglömlig o obeskrivlig. jag älskar min familj, älskar min familj!

fest både i förrgår o igår, o gudarna vet att det inte hör till vanligheterna när det gäller fröken t inte ;D hahaha, men shit vad kul jag har haft. gårkvällen slog ordentligt högt faktiskt, hutlöst roligt! tokbra sällskap också förstås.

daniel är iväg o köper frukost, för vi insåg att det inte fanns nån. great liksom, när båda är hungriga som vargar ;D hahaha. men ja, jag tänkte att då kan jag ju passa på att slänga in några rader här så att ni vet att jag lever åtminstone :) men som sagt, ni får liksom ta det litegrann för vad det är såhär i juletider :P

vill passa på att tacka alla världsgoa människor som ständigt grattar oss, vi blir jätteglada - både jag o daniel
TACK

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0