Att starta dagen med ett högljutt fniss

2009-12-18 @ 18:38:28
måste förresten berätta om hur förbryllade både jag o malin blev i morse

när jag hade ätit frukost o skulle gotta i mig dagens lucka på chokladkalendern så hittade jag inte lucka nr 18 hur mycket jag än försökte
jag letade verkligen hur många gånger som helst, men den existerade liksom inte
då tänkte jag att: "jaha, undrar vad det var för fel på märtas chokladkalender idag då, eftersom hon tydligen varit o norpat ur min?"
men när jag konfronterade henne så förstod hon lika lite som jag för hon hade inte ens hunnit ta sin chokladlucka innan hon stack till tåget i morse - mysterium på paradiset liksom!
efter lite random detektivarbete o geniknölsgnugg så kom vi dock fram till att malin, by mistake ofcourse, norpade min 18e lucka igår när hon egentligen skulle ta sin 17e. så jag knöck hennes 18e i morse så nu får hon helt enkelt njuta av sin 17e idag i stället för igår
allt går o lösa som ni ser, o ingen av oss har förlorat något ;D
hahaha, bra rolig hon är!
fnissig start på morgonen som sagt, svårt att inte gilla

maten förresten? ljuvlig 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0