Att ingå äktenskap med Microsoft Office Word

2009-12-16 @ 13:06:53
åt lunch för en stund sen, det satt där det skulle
har pluggat precis hela morgonen o faktiskt fått en hel del gjort.. har lyckats knåpa ihop ytterligare 4½ sida o tror faktiskt att jag "bara" har avslutande diskussionen kvar nu. men så är det ju alltid lite sånadär smågrejer som man fixar efter också förstås, men då krävs det inte lika mycket tankeverksamhet - o eftersom det känns som att tankeverksamheten går på högvarv för jämnan nu för tiden så kan det vara skönt med lite småfix utan någon egentlig verksamhet.. gud vad jag längtar tills det är färdigt, då tänker jag bannemig fira med choklad!

pratade nyss med märta, hon fick sluta mycket tidigare idag så hon kommer hem redan vid 14. jag går o möter henne då o så passar vi på att slinka in på fontan samtidigt innan vi traskar hemåt igen

i sånahär uppsatstider blir det lätt lite deppigt hos mig, känns liksom litegrann som att man lägger livet åt sidan o istället lever sitt liv bland bokstäver, böcker o microsoft word. inte så värst upplyftande som ni hör
men såna gånger blir man extra glad åt det fina folket man har runt omkring sig, hjärtan åt er allihopa

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0