3 dagar kvar

2009-12-21 @ 11:14:01
jösses så jag har sovit i natt.. började kolla lite på coyote ugly igår, men jag kollade minsann inte klart
ögonen gick typ i kors o jag kände mig väl lite halvt i koma ungefär så jag somnade nog typ samma sekund som jag slog av tv'n
o efter det ha jag sovit som en gnu, tokskönt o förmodligen svindjupt. förträffligt helt enkelt!

idag tänker jag ta dagen lite som den kommer tror jag.. har slagit in lite fler julklappar nu efter frukost o jag tänkte väl ge mig ut på en liten promenad sen
men annars tar jag väl kanske o plockar o har mig här i huset, påbörja julstädet liksom
inser ni att det är julafton på torsdag överhuvudtaget? cause i don´t
men medveten eller ej, jag älskar varje sekund av det :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0