25 minusgrader - godmorgon

2009-12-30 @ 09:21:49
hej på er, jag är uppe med tuppen idag som ni märker. klockan ringde kvart över åtta, det känns liksom som att jag har en del att göra idag! ska t.ex. börja med att på riktigt göra klart tentan o skicka in den, så jag har den ur världen, sen måste jag ner på stan, städa lite, plocka undan, förbereda mat till kvällen o ja, ni hör ju... mitt upp i allt detta skulle jag behöva hinna upp till mormor en sväng också - bäst jag sätter fart liksom.
håll tummarna för att det rullar är ni snälla :)

gårkvällen var tokbra, igen! fick se lill-killens lägenhet (o banantelefon - icka att förglömma ;P), dra en sväng på H&M med mamma hjelm, träffa susanna o se tobbes VIB vinna över dalen i sudden. men framför allt så fick jag ju spendera ännu mer tid med daniel! tokbra som sagt :)

tenta nu då eller? hej så länge

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0