Tidernas roligaste träning?

2009-08-18 @ 21:01:00
kvällens är definitivt med och fajtas. så himla kul, extas är bara förnamnet och jag tar leendet med mig till sängs for sure
tvåmålet går knappt att förklara, det flöt på ett sätt som det aldrig gjort förut (nu har vi ju iof inte spelat med det här nya spelsystemet så ofta så referensramen är väl ganska stram, men vem bryr sig om en liten ref.ram en kväll som denna?) och man ville liksom aldrig att träningen skulle ta slut. ja, jag vet inte vad jag ska säga, man får liksom bara hålla tummarna för att det fortsätter såhär. 20.57 också, det måste jag få nämna innan jag stänger ner. godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0