Slaggprodukt.com

2009-08-17 @ 15:35:42
klockan börjar så sakteliga gå mot fyra och snart har även denna måndag flytit förbi
jag har bedrivit den på följande vis:
efter frukost och morgonhäng så stack jag och malin ut till eskiln där vi sprang ett hiskeligt skönt varv
kändes tvunget att försöka få ur slagget ur kroppen för att förhoppningsvis kunna vara ganska fit for fight på morgondagens träning
och jag tror minsann det funka, benen känns bra mycket lättare redan :) great
sen åkte vi hem igen, jag gjorde iordning lite mat
åt, duschade, fixade till mig
sen åkte vi ner på stan och handlade lite och har i princip nyss kommit hem
eller ok, jag reserverar mig för en sisådär 20-30 minuter kanske, men annars så

det är alltid kul att få fina och värmande kommentarer
både från vänner och andra som man egentligen inte ens känner
man ler, blir glad och blir tacksam
det finns en del människor som har frågat mig om jag inte kan lägga upp bilder på dagens outfit och sådär
och det är himla roligt att höra
har övervägt det och kommit fram till att "så mycket kan jag åtminstone ge er"
det kanske inte kommer bilder precis varenda dag, men jag ska försöka vara duktig :)

(kommer kanske en redan ikväll) 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0