Shopping i Avesta

2009-08-12 @ 19:20:56

åkte som bekant med sissy till avesta idag, där spenderade vi oss och våra pengar tills vi svängde upp på paradiset strax efter 15. vi mös omkring och kände oss allmänt bekväma med det. dessutom lunchade vi mitt i huset, jag åt en kyckling- och pastasallad ur en till synes hysterisk och iögonfallande rejäl tallrik, eller hink om man så vill, jag tycker det kvittar. trivsamt och gott var det iallafall.




när vi kom hem så tittade vi först igenom studentkatalogen som malin äntligen hade fått och efter det tog vi en promenad till morfar. så småningom kom såväl pappa som mamma hem och vi åt sån där god tortilla-tacos-i-ugnen som jag berättade om förut. himla smaskigt vill jag lova. nu börjar snart fotbollen på tv så nu lägger jag ner det här.

godnatt med er, men ha en hyvens trevlig kväll först


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0