Sen får du köra!

2009-08-28 @ 13:42:34
tji fick alla vi som trodde att det skulle bli föreläsning efter alla problem som var i morse
tji fick alla vi som trodde att det hade löst sig
skolan lyckades tabba sig igen - två gånger på en och samma dag, det är starkt jobbat

jag struntar i det där nu, faktiskt
att de inte kan ordna upp saker och ting är faktiskt inte mitt problem
jag är bara en helt vanlig student

jag ska försöka jaga ur all den ilska min kropp besitter just nu
för ett raseriutbrott passar sig inte en fredag - ingen annan dag i veckan heller för den delen kan jag tycka
istället tänker jag koncentrera mig på att andas helg

mina luftvägar har redan vidgats, hejpa!

säga vad man säga vill - party tagg till lundells jag vill ha dig funkar alltid

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0